Något fel som var trasigt

Snart får jag gå hem till min sköna säng och mitt duntäcke. Underbart!

Var lite kaos när jag kom till jobbet. En kabel hade tydligen gått av någonstans så sedan klockan 19 hade internet inte funkat. Jag fick sitta i telefon en stund för det var bara på en dator som internet funkade och där satt Christian och svarade på sms :) Dock löste det sig så jag har kunnat sitta på sms hela natten enligt schema. Har varit lugnt i natt med. De senaste tre timmarna har jag suttit ensam med frågorna och har ändå kunnat titta på webb-tv och läst ;)




Kommentarer
Postat av: Helén

Hitta du ngt att titta på sen ???

Ja somna gott sen efter filmen =)

2009-10-08 @ 12:24:07
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0