Mycket trevlig helg

Helgen har varit så rolig :) Fredagkvällen blev lugn, tacos och vin och besök av Jing! Vi hade jättetrevligt och roligt tillsammans alla tre.

Igår sov vi länge, åt frukost och begav oss ut på stan. Vi shoppade lite och åt stans bästa kebab till lunch. Sen gick vi hem och lämnade våra saker och tog en långpromenad runt i Norrköping. Vi stannade till på en secondhand bokaffär och köpte böcker. Efter det hem och lagade middag, god kyckling. Sen dök Helen upp också! Vi satt och drack vin och pratade. Vi begav oss till Harrys sen där det var packat med folk. Några drinkar och massa dans blev det :) Superkul hade vi!

Klockan 13.30 idag gick Sefaats tåg. Jag gick hem och sov en stund och sen kom Jing hit :) Nu ligger han och sover och jag tänker inte ens försöka väcka honom :P

Fina glas i present av Sefaat :)


Nya skor hittade jag på stan. Snygga OCH sköna


Söta Sefaat redo för party :)


Ett måste!


En glad jag!



Partytjej nr 3 :)




Tack för en toppenhelg!



Kommentarer
Postat av: Sef

Tack själv min kära. Förutom att vi hade det så roligt var det väldigt avslappnande så jag kom hem och kände mig helt utvilad. Får börja komma till Norrköping när jag känner mig stressad ;)



Pussar!

2009-09-28 @ 15:07:47
Postat av: Milla

Sef: Härligt :D Istället för att åka på spa då när du behöver stressa av så är du välkommen hem till mig hehe Du får ta med Sorosh också nästa gång om han kan komma loss :P

2009-09-28 @ 18:26:37
Postat av: KAJSA

Myyys :)

2009-09-28 @ 19:03:17
URL: http://varochvarannandag.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha Jobba duktigt nu ... =)

2009-09-28 @ 23:08:38
Postat av: Sofia

Var finns Norrköpings bästa kebab?

2009-10-02 @ 13:39:27
URL: http://kipke.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0