Det jag gillar bäst

Har varit och shoppat åt katterna! Deras stora transportbur gick ju sönder för ett tag sen och dom har fått låna Tibbes men nu har jag varit och köpt varsin liten åt dom :) Tror det blir smidigare och lättare att bära en i varje hand. Varsin ny matskål fick dom också och gräs att tugga på. På köpet fick vi med en påse lyxig torrfoder :) Superbra service var det på djuraffären, en långhårig kille med tatueringar som var så hjälpsam och trevlig.

Eftersom katterna fick nya saker så fick jag också det ;) Köpte jeans för första gången på väldigt länge, ett par från hm och en grå tunika därifrån också. Handlade man för över 400 kr fick man ett presentkort där på 100 kr. 

Nytt till mig och nytt till katterna


Kommentarer
Postat av: Kaj ♥

Kul med shopping. Och snygga grejer hittade du :)

2010-04-06 @ 14:17:06
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Jupp å dom e klara redan i morron =)



Härlig shopping

2010-04-06 @ 15:58:01
Postat av: Sofia

Tycker att den djuraffären är överdrivet dyr även om de är duktiga de som jobbar i den.

2010-04-06 @ 17:14:59
URL: http://kipke.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0