Host och nys

Min förkylning ger inte med sig. Känns inte ett dugg bättre än för en vecka sen drygt då jag blev förkyld. Men har det mysigt ändå. Mamma och jag åt pasta på en italiensk restaurang igår, sen gick vi lite på stan och så bio. Maten var god, filmen var bra men det var så himla kallt ute så speciellt mycket strosande blev det inte.

Jing pratar om att komma hit idag. Om inte han hinner så vill han att jag ska åka till honom i Uppsala men det kan jag inte. Ikväll ska vi nämligen till Andreas och Isabell och hälsa på i deras nya lyxiga lägenhet :) Önskar att jag hade en pojkvän som kunde planera liiiite bättre, men man kan inte få allt ;) Han är ändå världens bästa!

Kommentarer
Postat av: Kaj ♥

Tack sötis :)



Vad jobbigt att du inte blivit frisk än och vad tråkigt att ni inte ska ses :( När åker du tillbaka till Norrköping?

2010-04-11 @ 14:25:17
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0