Min onsdag

Helt slut nu. Kände mig på bättringsvägen igår men efter att ha gjort saker hela dan så märker jag att jag inte är  frisk. Träffade "Anna" vid 12, vi åt frukost på espresso house. Smörgås med kyckling och bacon, färskpressad apelsinjuice och en latté blev det för mig :) Efter det köpte vi varsin ryggsäck och gick en stund på stan. Var hemma en sväng innan jag mötte Marina utanför jobbet. Vi promenerade, satt vid strömmen och tittade på änder och pratade massor :) Fick tyvärr ställa in dejten med Helén ikväll då jag inte känner att jag orkar ge mig ut mer idag. Trist.

Den här ska jag packa i ikväll


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!



Vilken fin ryggsäck. Kanske blir lite lättare att resa med 2 katter då. Vi ses i morgon. Trevlig resa.



Kram mamma

2010-04-07 @ 19:08:51
Postat av: Helén

Lite synd på nissarna bara ..

Blev lite besvikna Mest Nisse faktiskt

Bättre lycka nästa gång

2010-04-07 @ 19:58:07
Postat av: Kaj ♥

Superfin ryggsäck. :)

2010-04-07 @ 21:44:47
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Kaj ♥

Hur gick resan? Förutom ersättningsbusshistorien. Läste på Aftonbladet om varför...



Hoppas du har det bra hemma i Åkersberga! :)



Blir det date i helgen?

2010-04-09 @ 12:36:15
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0