Morgondagens planer

Har inte gjort mycket alls idag. Bara slappat och varit ledig :) Imorgon blir det däremot lite flängande. Ska fika med "Anna", gå en promenad med Marina och sen middag hos Helén och barnen på kvällen. Packa måste jag göra också, jag och katterna åker till mamma och pappa på torsdag :) Polarn har redan invigt båda burarna! Får väl se hur det går sen när hon ska in ofrivilligt. Måste köpa en ryggsäck imorgon och packa i. Blir svårt att bära en bur i varje hand annars. Pappi sa att jag skulle köpa en så skulle han betala ♥

Kommentarer
Postat av: Kaj ♥

Ryggsäck är en praktiskt grej det. Fast verkar ändå trixigt att resa med packning och två katter... Men du är ju superwoman så det blir nog inga problem! :)



Hoppas du får en bra dag, fullt upp idag låter det som.



Jag hör av mig efter testet och besöket på Arbetsförmedlingen. Är mest nervös över hur jag ska hitta dit... Förra gången åkte jag buss... :S Ska nog ta med mig kartan :D

2010-04-07 @ 08:17:33
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Carro

pappor är allt bra snälla dom :)

2010-04-07 @ 09:18:50
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Helén

Mkt snällt av pappa där Å ryggsäck e bra ..

2010-04-07 @ 12:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0