Påfrestande för psyket

Efter mycket om och men lyckades jag ta mig till Åkersberga igår. Tågresan gick väldigt smidigt men framme hos spärrvakten fick jag veta att tunnelbanans röda linje inte gick från centralen och att jag skulle åka ersättningsbuss. Mer information är så fick ingen så jag och många andra med mig stod som fån och väntade på nån buss som vi trodde skulle gå därifrån vi stod. Efter en halvtimme kom en buss som alla rusade på. Busschauffören visst dock inte var han skulle åka men enligt info gick t-banan som den skulle från stadion så han bestämde sig för att åka dit. Pga bygge så fick han ta en annan väg än vanligt så vi hamnade i köer. På vägen bestämde han sig för att köra ända till tekniska så jag åkte med dit. Efter nästan två timmar var jag framme vid Danderyds sjukhus där mamma väntade med bilen.

Idag är jag ensam hemma då mamma och pappa jobbar. Pappa åker till farmor och farfar ikväll så det blir fredagsmys för mig och mamma :)

Kommentarer
Postat av: Helén

Spänning på hög nivå ...

Skönt me en slappardag idag då =)

2010-04-09 @ 13:35:03
Postat av: Kaj ♥

Alltid är det nåt...

... hoppas de blir mysig ikväll... :)

2010-04-09 @ 14:13:59
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Carro

härligt värre! å katterna var med oxå?



jaa du.. min pojkvän kommer nog alltid vara en bebis själv så den punkten får man nog bara ignorera ;)

2010-04-09 @ 14:14:38
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Kaj ♥

Uppdatera :D

2010-04-10 @ 11:14:42
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0