Kväll

Middagen är avklarad och jag har tagit en dusch och landat i soffan. Christian är hos en kompis. Jag sitter och kollar lite jobb och ser på tv samtidigt.

Har gjort lite planer för helgen. Åker till Uppsala efter jobbet på fredag (slutar tidigt) och sen lördag eftermiddag åker jag därifrån till Nyköping och Kajsa och Kalles inflyttningsfest :) Hade hoppats att jag kunde utnyttja Christian som kattvakt men han är också ledig i helgen och åker till sin kompis i Trosa för att bättra på sin tatuering. Katterna får helt enkelt klara sig själva fredag eftermiddag till söndag.

Börjar 8 imorgon men onsdag är jag äntligen ledig!



Kommentarer
Postat av: Kaj ♥

Dumt att han inte kunde vara kattvakt o att de andra alternativen är på samma fest som du. Men de klarar sig nog :)



Ska bli så kul på lördag :) Paaaarty!

2010-04-19 @ 21:27:14
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Sofia

Vi kan titta till dem på lördagen annars om du vill det. Innan vi åker till Nyköping

2010-04-20 @ 11:38:13
URL: http://kipke.bloggplatsen.se
Postat av: Helén

Skulle du vilaj komma förbi hos mig i morron ???

Behöver lite hjälp lixom =)

2010-04-20 @ 13:50:21
Postat av: Helén

Lite flytt av bokhylla =)

2010-04-20 @ 13:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0