Helg

Mätt efter en god lunch med rester från igår: färskpotatis, lax och hollandaisesås :)

Jobbar 3,5 timmar till och sen väntar en lugn kväll. Måste vila så jag både orkar jobba och gå ut imorgon. Har förgäves försökt bli av med ena halvan av mitt pass imorgon, då jag har delat men det verkar inte gå. Så jag slutar 22 imorgon vilket inte känns så idealiskt men det får gå. Jag och Helén ska till DjungelklubbenTrappan. Var kul när vi var där för två veckor sen och nu är det sista gången :) Dessutom börjar jag inte jobba förrän 16 på söndag så behöver inte köra en repris och gå direkt till jobbet efter utekvällen ;)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Helén

Kan nog fixa ihop en rövare åt dig så du kommer ikapp oss här hemma =)

2010-08-06 @ 14:22:56
Postat av: Kajsa

Dumt att du inte blir av med det passet... Men hoppas det blir en kul kväll ändå!

Här blir det också lugnt, så sköööönt :D

2010-08-06 @ 18:27:52
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0