Hög tid för en slappardag

Hemma i Norrköping igen efter ett trevligt besök i Nyköping. När jag kom fram igår gick jag och Kajsa till hamnen och åt en lätt lunch och drack varsin bacardi breezer. Det var fruktansvärt varmt och fuktigt så efter promenaden hem till Kajsa blev det en kall dusch i ett försök att bli lite fräschare :) Sen kom Kalle hem och gjorde oss sällskap. Vi drack Margaritas, lite vin och tequilashots ;) Dock ganska pigg idag men det kan bero på att vi däckade vid 23.

Sötnosarna :)




Och en svettig Camilla med en svalkande Margarita





Några bilder blev det även i fredags hos Madde


Madde i egen hög person




Jag var glad - troligtvis pga kvällens tema....




.....SNOPPAR ;) Snoppar till sugrör och snoppar till is




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tur att du inte la upp fler bilder från igår, de som jag tog blev nämligen skitfula :P haha, var vi så svettiga hela kvällen liksom undrar man...



Kul med snopptema! :)

2010-08-15 @ 17:08:10
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0