Natten

Helen och Kajsa väntar spänt på uppdatering. Men Helen du var ju med? haha Har svårt att återberätta kvällen, man behövde vara där :P Var rörigt helt enkelt med en del folk som jag inte ville träffa samtidigt på samma ställe. Jag har blivit en äkta Norrköpingsbo minsann, träffade på folk hit och dit.

Jing var där bland annat, vi har inte hörts på tre veckor då jag velat ha det så. Och han var så söt och kramade mig och pussade mig och sa fina saker. Han hade till exempel tagit bort mitt nummer så att han inte skulle kunna höra av sig eftersom jag bett honom att inte göra det :(

Men allt som allt var det väl en rätt trevlig kväll ändå med Helen och Jessica och alla andra bekanta som dök upp :) Fick lite mat och några drinkar hos Helen när jag kom från jobbet, tack!

Lite så här känns det idag


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Man måste blogga om alla partykvällar! :) Nu har du gjort det så nu får du återgå till pizza, McD eller vad det nu blir idag... :)

2010-08-08 @ 12:41:35
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Jo ja vet ... ;P



2010-08-08 @ 13:51:12
Postat av: Kajsa

Låter bra det!

2010-08-08 @ 13:59:40
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0