Måndag och vägning

Har varit många tidiga jobbmornar på sistone. Började 6:15 idag och jobbar till 13:45 (två extra övertidstimmar). Dock vänder det på fredag då jag jobbar natt i helgen!

Lite besviken på min viktnedgång nu efter två veckor. Det går lite upp och ner men idag visade det "bara" -1 kilo sen jag startade. Sköter mig riktigt bra med maten så vill ju att det ska synas, men det får ta den tid det tar tänker jag. Det viktigaste är att jag har tagit tag i det och slutat med mina dåliga matvanor :) Tycker magen känns mindre också!

Senare i eftermiddag ska jag och Richard åka till Nyköping på middag hos Kajsa och Kalle :) Ska bli jättekul!


Kommentarer
Postat av: Helén

Kämpa på bara ...



Jobba natt när jjag e "ledig" illa där

2010-12-06 @ 08:33:14
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Carro

ibland syns det ju mest på måtten i början å inte på vågen.. tycker du ska mäta magen också! :)

2010-12-06 @ 09:44:20
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0