Bilderna


Utsläppt eller uppsatt hår?



Jag valde utsläppt





Henry dök upp lite trött
efter julfirande hos moster med familj






Fina mamma och pappa






Många paket till Henry som skulle öppnas




Jag och Tobbe





Jag tar varje chans jag får till mys med Henry :D





Tobbe med :)




Fina julklappar
Tekannan kan tas bort och blir då kopp med fat :)
I ♥ shopping står det på muggen ;)



Mycket snygg stekpanna :D




Sömnigt efter allt julfirande





Till slut blev det dags för familjen Appelkvist-Söderberg att åka hemåt



Kommentarer
Postat av: Kaaj

Bra julklappar och vad fin du var! Utsläppt var bäst tycker jag med :D

2010-12-25 @ 21:33:20
Postat av: Helén

Riktigt cool tekanna =)



Uppsatt hade chockat mer ...

2010-12-25 @ 23:52:16
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fina bilder!!

2010-12-26 @ 14:15:58
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0