Äntligen ledig helg

Mycket att göra på jobbet! Vi har ett kontor i Östersund bland annat och där härjar ju parasiter för tillfället så har legat massa övertid ute. Jag hade tänkt ta på mig idag (bra betalt) men kom på att jag hade tvättid kl 14 så var bäst att gå hem 13.45 när jag slutade. Tagit några timmar på måndag istället.
Var riktigt tungt att ta sig upp imorse klockan 4.30. Jag kom inte ens upp då utan låg och drog mig till 5 så fick ta med frukosten till jobbet ;)

Håller på med tvätten nu och väntar på att den ska bli klar så jag kan ta mig en tupplur :D Richard jobbar idag och slutar inte förrän 19 så efter där nån gång kommer han hit och då ska vi laga middag.  


Myskväll väntar oss :)


Kommentarer
Postat av: Helén

Hm Hoppas de blir mys då ..



Liten frågar ff efter dig

2010-12-03 @ 17:13:47
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Helén

Nope mamma ska visst låna dom ett par timmar på dan

2010-12-03 @ 17:52:00
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0