Vante på vift

På vägen till jobbet idag tappade jag en av mina fina vantar som jag fick av Helén i julklapp :( Dock hittade jag den på vägen hem igen haha Någon som snällt hade lagt upp den på ett elskåp. Slutet gott allting gott. Kan tillägga att jag hade dom i fickan då jag pratade i telefon på vägen. Den gled liksom inte av handen bara :P

Nyårsafton är planerad nu. Jag jobbar till 22 och efter det blir det hem och byta om för att fira tolvslaget på en fest tillsammans med Richard och hans kompisar.

För övrigt känns det som att det står "relationsexpert" i pannan på mig just nu. Goda, förnuftiga råd har jag gott om även om jag kanske inte alltid lever som jag lär :P Så jag försöker hjälpa till så gott jag kan. Apropå relationer blir det nog några avsnitt av sex and the city nu :D Startade med första avsnittet ever igår och såg tre till.


Min nya box :)


Kommentarer
Postat av: Helén

Tur att den kom tebax =)



Å ja du har en poäng där..

2010-12-29 @ 21:43:54
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Haha vad gulligt :D

2010-12-30 @ 11:46:27
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0