Härliga fredag

Jag och Helga hade så mycket att prata om och tiden bara flög iväg :) Jag fick tips om ett jobb också. Arbetsmarknadskontoret söker en projektledare och tjänsten skulle annonseras internt. Jag var ju på intervju där i somras för tjänst som handläggare. Enligt rykten hade jag gjort bra ifrån mig då men det sprack på att jag inte har läst socialrätt, sa Helga. Kanske att denna tjänst passar mig :) Värt att söka.

Gjorde även ett besök hos Christian. Jag tvättade hans fönster :P Han ska flytta och jag hade erbjudit mig för ett tag sen. Han blev nöjd och vi hade skoj :)

Om ett par timmar är älskling här.

Kommentarer
Postat av: Kaj och hennes värld

Vilken snäll kompis du har, tvätta fönster som är så tråkigt. Och svårt... Pappa brukar göra det hos oss när han kommer haha :)



Lycka till med det jobbet! Skulle va kul om du stannade ett tag i Norrköping nu tycker jag :D

2010-02-19 @ 17:46:13
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: Kaj och hennes värld

har = är

2010-02-19 @ 17:46:53
URL: http://kajs-world.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0