Mycket får man stå ut med

Mår helt ok idag. Det har inte blivit sämre iaf. Somnade före 21 igår, jätteskönt! Slutar 14.30 idag så har massa tid att vila ordentligt.

Hade ett olustigt samtal här på jobbet imorse. En som ville ha nummer till någon teles*xlinje. Jag fattade efter ett tag att det var jag som fick agera sådan. Medan jag läste upp olika nummer hörde jag stönande i luren. Efter många försök att få honom att vilja bli kopplad till nåt nummer kopplade jag iväg honom utan samtycke :P Herregud. 

Nog om det. Idag håller jag tummarna för Jing som har sin första tenta :)  




Kommentarer
Postat av: petter

Du skulle frågat om hans namn och sen kopplat honom till hans mamma!

2010-02-17 @ 10:51:05
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mysig kille, alla går vi igång på olika saker. Får du mycket sådana samtal?

2010-02-17 @ 14:46:19
URL: http://kipke.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0