Changes

Jing har kommit in på apotekarprogrammet i Uppsala och har nu bestämt sig för att ge det en chans. Eftersom jag ändå har 3 månaders uppsägningstid på min lägenhet så har vi bestämt att jag inte flyttar med honom förrän efter sommaren om han då bestämmer sig för att han vill fortsätta utbildningen. Känns dumt att flytta med innan han känner att det är där han kommer att stanna.

Det kommer bli jobbigt att inte träffa honom när jag vill. Jag har liksom blivit bortskämd med att vara med honom varje dag. Samtidigt känns det som en bra prövning innan vi flyttar ihop. Då vet vi att vi står ut med varandra både nära och på avstånd :)

För mig innebär det att jag kommer söka jobb i Östergötland, Uppsala och Stockholm.

Säger som Kajsa; spola fram tiden ett par år vore najs ;)


Kommentarer
Postat av: KAJS VÄRLD ♥

Du glömde Göteborg. :D



Sååå jobbigt med distansförhållande. Vi har ju båda vart där. Usch usch (fast just nu tycker jag det är rätt jobbigt med ickedistansförhållande också haha)

2010-01-04 @ 14:46:18
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: Marina

Ni klarar det :D

2010-01-04 @ 16:42:32
URL: http://marinadarinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0