Lång dag

Oj vad det snöar! Många, stora flingor som snöar ner fort.

Jobbar till 12.45 idag. Därefter ska vi till Louis De Geer med jobbet och ha "uppstartsdag" till 17. Vi har blivit indelade i team bland annat och lite nya rutiner och arbetssätt ska gås igenom. Sen har jag en date i gymet med en instruktör :P Köpte lite nya träningskläder igår. Bra byxor har jag men överdelar är det tunt om. Köpte ett träningslinne och en ny sport-bh :) En som täcker hela brösten till skillnad från min gamla :P

Måste boka tågbiljett till imorgon också. Jing, Kajsa, familjen - here i come :D

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

Fullspäckad dag!

2010-01-27 @ 10:50:08
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: Kajsa ♥

Tack detsamma ;)

2010-01-27 @ 12:03:10
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: Helén

Hade lite på känn att du skulle säga nej ...

Men kan du ringa sen när du har tid Du ska få ett uppdrag av mig =)

2010-01-27 @ 16:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0