Långsökt

Måste berätta om ett samtal på jobbet igår. Var en kvinna som ringde och ville ha numret till Björn Rock, en secondhandaffär i Stockholm tydligen. Jag sökte i vårt register, jag googlade, sökte bara på björn+secondhand och Rock+secondhand. Och kunden tyckte att "men ska det vara så svårt". Drottninggatan trodde hon att den skulle ligga på så till slut sökte jag bara secondhand i Stockholm och hittar BEYOND RETRO på drottninggatan! Och det var visst den hon menade haha Ibland är det ett riktigt detektivjobb det där.

Vaknade klockan 10 idag av att en man från hyresbostäder ringde på för att fixa ugnen. Var tur att han väckte mig för jag var mitt uppe i en hemsk mardröm. Rörig dröm, vet knappt vad den handlade om men vaknade med en obehaglig känsla. Han fixade iaf ugnen på 5 minuter :) Så nu kan jag baka! Eh..som om jag skulle baka? haha ;)




Kommentarer
Postat av: KAJS VÄRLD ♥

Virrig tant, men bra att ni kom på till slut vad hon menade :D Det är den som hör ihop med Topshop va? Finns här i GBG med.



Klart du ska baka! Kul ju, och gott och ekonomiskt :) We like.



Vi kan dricka både champagnete och champagne :D Ser fram emot nästa helg jättemkt :D

2010-01-21 @ 13:31:21
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: Sef

Hahah, jag känner likadan för ugnen. Jag använder den så sällan att jag ibland funderar på om det inte vore bättre att byta ut den mot en diskmaskin eller nått :)

2010-01-21 @ 15:59:08
Postat av: KAJS VÄRLD ♥

Whaaat Sefaaaaat! Ugnen är bäst ju!! Bara slänga in maten där så är den klar en halvtimme senare. Ugnen är bäst!! Hellre ugn än spisplatta säger jag!! :D

2010-01-21 @ 21:54:19
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: KAJS VÄRLD ♥

Whaaat Sefaaaaat! Ugnen är bäst ju!! Bara slänga in maten där så är den klar en halvtimme senare. Ugnen är bäst!! Hellre ugn än spisplatta säger jag!! :D

2010-01-21 @ 21:54:50
URL: http://kajs-world.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0