Lite jobb ikväll

Kallt ute! Men klarblå himmel och sol :) Det piggar alltid upp! Om en stund ska jag till butiken. Igår tog jag hand om kunder heeelt själv :) Efter det blir det film hemma hos Christian. Klockan 19.15-22.15 är det jobb som gäller. Skönt med kort pass men samtidigt ligger tanken på ekonomin och gnager i bakhuvudet. Nåja, är glad att jag har lyckats spara relativt mycket pengar under hösten. Även om det känns surt att kanske behöva ta av dom.

Sökte tre jobb igår. Ett i Linköping och två i Stockholm. Finns hur mycket jobb som helst inom "mitt område" i Stockholm. Längtar ju faktiskt inte tillbaka dit men kanske hamnar där ändå :P

Kommentarer
Postat av: KAJS VÄRLD

Man vet aldrig var vi kommer hamna :)

2010-01-05 @ 14:21:45
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: Crizzy Bee

Tycker du kan uppfinna nåt så blir du rik ändå=)

2010-01-05 @ 14:59:04
Postat av: KAJS VÄRLD

Nu har jag sökt som butiksdekoratör på Cubus. Det är verkligen en himla blandning på jobben jag söker, snart borde ju NÅN nappa på miiiiig

2010-01-05 @ 21:25:03
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: solweig rennerww

Jag tycker det vore bra om du fick

jogg som du utbildat dig för,om

King hamnar i Uppsala är sthlm

helt ok.Kramar.

2010-01-06 @ 13:19:06
Postat av: KAJS VÄRLD ♥

Nu får du uppdatera, blir ju orolig.

2010-01-06 @ 18:40:03
URL: http://kajs-world.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0