Toppendag

Haft en trevlig eftermiddag på stan med Christian! När jag slutade jobbet 11.45 gick vi och åt lunch på Waynes. Efter det kollade vi i affärer och jag fick se världens rea på Monki - 75% på massor. Så det blev två tröjor för 125 kr totalt. En blå med dragkedja och så paljetter på axlarna, supercool! Och en lila typ farfarströja :)

Var på claes ohlson och köpte propp också. Ugnen funkar inte så de på hyresbostäder trodde att proppen hade gått. Konstigt nog funkar spisen men så kunde det vara tydligen. Bytte propp men det hjälpte inte. Alltså fel på ugnen. Tänk vilken tur att jag bott själv ett tag så jag lär mig saker och inte behöver förlita mig på en karl :D På Claes ohlson inhandlades en tesil också. Nu ska jag dricka massa gott löste :)

17.15 är det dags för jobb igen i tre timmar. Sen ledigt imorgon!

Kommentarer
Postat av: Helén

Jo roligare kan man ju ha ...

2010-01-20 @ 15:20:36
Postat av: KAJS VÄRLD ♥

Kul med lite nya kläder, och särskilt kul när din favoritaffär har rea :D



Det finns ju roligare saker att köpa än proppar...



Ha så kul på jobbet :D

2010-01-20 @ 17:46:07
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: KAJS VÄRLD ♥

Vi ska dricka champagnete du o ja, det senaste i bloggvärlden!

2010-01-20 @ 21:51:11
URL: http://kajs-world.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0