Äventyr

Jag har varit vaken i 27 timmar i sträck nu och det känns haha Jag och Helén råkade hamna på efterfest imorse så jag hann bara hem och byta om innan jag gick till jobbet. Icke att rekommendera! Ska jobba två timmar till nu och sen hem och soooova.

Kvällen började med middag hos Helén samtidigt som vi tittade på Grease och efter det också Mama Mia. Sen begav vi oss till Trappan där det först var dåligt med folk men det trillade in en hel del vartefter. Jag träffade på en ex-Åkersbergabo som är bekant med lillebror :) Sen umgicks vi med Heléns nyfunna vänner från Nya Zeeland, två bröder; Blair och Aron. En Sigge var med också. Vi dansade natten lång och hade trevligt. Sen kom nån (tror det var Sigge) på den briljanta idén att gå på efterfest hemma hos Aron och hans sambo (som var bortrest). Massa singstar ägnade vi oss åt och jag var grym :D Vid klockan 6 imorse började jag tänka på refrängen och tog på mig mina dyblöta skor och jacka och knallade hemåt.

Om jag inte svarar i mobilen i eftermiddag så vet ni varför ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad kul det låter! Men förstår att du är helt slut nu :D Sov gott!

2010-07-25 @ 09:52:52
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: www.solweig renner w

Man ska leve loppan när man

år ung.Lite surt efter blir

det.Puss.

2010-07-25 @ 14:14:15
Postat av: Helén

Sömn e ju ändå överskattat =)



Å japp singstar e f-n skoj

2010-07-25 @ 14:39:12
Postat av: Kajsa

Piggare nu? :)

2010-07-25 @ 17:58:31
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0