Lördag

Det var en trevlig kväll igår :) Blev dock bara ett kort besök på Munken då det var så lång kö till själva "barområdet". Vi gick till Trägårn istället där det var massor med folk! Det var jag, Madde, Helen, Alex och Helens kompis Anders som vi mötte utanför Trägårn. Några glas vin och trevlig umgänge :) Jag gick hem först (vid 1) som vanligt nu för tiden :P Var lite trött efter heldag i Linköping och jobb igår. Jag jobbar dessutom idag med, 13.30-22. Längtar till imorgon då jag är ledig!!

Dags för lite frukost nu tror jag minsann.

Kommentarer
Postat av: Helén

Jo de va kul =)

Lite ont i huvvet idag bara

2010-07-10 @ 11:22:50
Postat av: Kajsa

Jobba på :)



Skönt med ledighet imorgon. Jag ska också tvätta :D

2010-07-10 @ 17:35:13
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Kajsa

Lycka till! Hoppas du lyckas bättre med att somna än vad jag gjorde :D

Fattar inte hur du pallar sova så, jag måste ha korsdrag i denna värme :D

2010-07-11 @ 00:09:45
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0