Tack för maten Camilla

Mätt efter en mycket god och somrig middag. Gjorde pastasallad med salami, fetaost, soltorkade tomater och färsk basilika :) Hade dock gärna varit i Åkersberga ikväll och firat mamma. Både Tobbe och Andreas var där med sina respektive och dom satt ute och åt middag allihop.

Ska försöka hålla mig vaken några timmar nu. Igår slumrade jag till vid 20 och vaknade vid 22 och tänkte att lika bra att sova för natten. Så jag gick upp och borstade tänderna och tvättade av sminket, sen var jag såklart pigg. Låg och läste min bok (sex and the city) innan jag bestämde mig för att ta en kall dusch och försöka somna om. Det dröjde nog till 1 innan jag somnade. Men imorgon har jag sovmorgon :D Börjar 14.15.

Har pratat länge med Sefaat idag också. Hon gjorde mig på bra humör efter en dag med avskyvärda kunder :P Kan inte låta bli ibland att reta upp mig på människor!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Förstår att du hade velat vara med i Åkersberga! :(



Bra att Sefaat fick dig på bra humör idag, vad var det för idiotkunder idag? ;)

2010-07-14 @ 20:36:38
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Sofia

Hu ja, mängden idiotiska kunder upphör aldrig att förvåna en. Vi har varit på Candle två gånger och ätit deras träkolsgrillade mat. Urgott.

2010-07-14 @ 20:48:59
URL: http://kipke.bloggplatsen.se
Postat av: Andreas

Ja, du fattades - minst sagt! Kram.

2010-07-15 @ 07:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0