3 juni

Ytterligare en underbar dag och jag har precis avnjutit en stor frukost! Var och handlade innan för det var slut på bröd, musli och juice. Köpte även jordgubbar att mumsa på ikväll på jobbet :)

Snart ska jag fixa lite mat också att ta med mig, blir makaronilåda. Har även tvättid klockan 14 men ska se om maskinerna är tomma innan så jag kan lägga in tvätten tidigare för jag börjar jobba 14.45. Var upptaget med tider en vecka framåt och jag behöver verkligen tvätta. Får köra två maskiner och sen hänga allt här inne i lägenheten helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Helén

Jordgubbar har ja på balkongen =)

2010-06-03 @ 14:37:56
Postat av: Helén

Lite kanske Men lika gott =)

2010-06-03 @ 16:32:23
Postat av: Kaj ♥

Gott med jordgubbar :)



Yepp, snart kommer massa bilder. :P

2010-06-03 @ 21:45:15
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0