Härliga fredag

Sista jobbkvällen innan tre dagar ledigt :D Det känns mycket skönt, speciellt när det är så härligt väder. Ska till Helén imorgon kväll och ta med mig en flaska vin. Hon brukar föredra rött :)

Christian sitter brevid mig här på jobbet och babblar. Vi diskuterar hur rika vi kommer att bli när vi jobbar midsommarhelgen :D 248 kronor i timmen tjänar vi på midsommarnatten. Jag jobbar 22.30-02.30 då, när allt kul händer :P Typiskt. Men jag har ändå inte gjot några planer för midsommar.

Kommentarer
Postat av: Kaj ♥

Så jäkla nice med OBekväm arbetstid, fett bra med pengar. Midsommar är la inte värsta grejen ändå :)



Hoppas ni får det myyys ikväll ;)

2010-06-05 @ 10:45:13
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0