Onsdag

Det finns faktiskt många fördelar med att jobb kväll, har varit lite anti det förut, men det är lugnt och skönt på kontoret och det ringer inte alls lika mycket som under dagtid. Dessutom får jag sova ut på morgonen. Fast skulle nog inte tackat nej till att sitta på en uteservering istället en kväll som denna :)

Det ringde en liten pojke på jobbet och frågade hur man gjorde en hockeypuck :) Sen en man som ringde och frågade om jag hade blommor i håret. Nej sa jag men svarade att jag har blommor i öronen (örhängen i form av rosor) :) Då skrek han till "ja, jag visste att du var en sån tjej" och så skrattade han :) Sol=glada kunder.

Lill-lördag= fulla kunder? Vi får se. Fyra timmar kvar att jobba.


Kommentarer
Postat av: Helén

Så sött =)



Men det kommer fler kvällar att kunna spendera ute

2010-06-03 @ 07:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0