Schleten

Sitter på jobbet och känner mig ganska så sliten efter två festkvällar.

Torsdagen hos Kajsa och Kalle var mycket trevlig. Kajsa lagade jättegod middag (cornfilé med mozarella, pesto och cocktailtomater) Vi drack rosé och jäger som jag hade med mig ;) Sen dök även Christian upp efter mycket om och men. Klanten hoppade på fel tåg och hamnade i Katrineholm :P Efter att jag spelat ut två taxibolag mot varandra så fick han åka taxi för 800 kronor haha Dock visste taxichauffören att jag försökt lura honom, han sa till Christian att jag var smart och att han gick med på priset för att jag lät gullig :) Bra att vara kvinna ibland!

Vid 13 igår var jag och Christian tillbaka i Norrköping. Jag sov ett par timmar och sen var det dags för middag hos Helén. Lite vin till det och goda drinkar :D Sen bar det av till Otten där Stoffe spelade. Det kryllade av mycket lättklädda 18-åringar där och vi kände oss gamla. Dock kände vi oss glada över att inte vara 18 längre :)

Några mobilbilder tog jag i torsdags som jag lägger upp sen. Så länge kan ni njuta av dom roliga bilderna i Kajsas blogg!

Jobbar till 14 idag och sen ska jag tillbaka klockan 18 och jobba till 22. Suck.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Förstår att du är sliten! Och drygt med dubbla pass :( Men kämpa på! :)



Men nu har du varit på Otten i alla fall och vet vad det handlar om: lättklädda artonåringar med svanktatuering och finnig pojkar :D Då är Harrys bättre :P



Ser fram emot dina bilder, hoppas du lyckades knäppa några snygga :D

2010-06-12 @ 13:57:51
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Kajsa

Nu vet du vad vi gjorde... ;) skrev ett inlägg om det istället

2010-06-12 @ 22:16:42
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0