Söndag

Jobb ikväll till 21.45 men imorgon är jag ledig :) Fanns ledigheter att ta ut så jag använde min "6 juni-dag". Ska sova länge, länge imorgon.

Blivit bjuden på inflyttningsfest 3 juli med tema "sex and the city" men då är jag i Varberg. Ska bli jättekul att hälsa på mormor och morfar men fatta sex and the city-tema? :D Uppklädd från topp till tå. Synd det inte är en annan helg. Undrar om temat beror på att tjejen som har festen precis har flyttat ifrån sin sambo efter ett typ 10-årigt förhållande ;) Dags att leva sex and the city liv!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Skönt med ledig dag!



Fick du inte nog av det på vår sexandthecitykväll? :D

2010-06-13 @ 16:04:59
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Kul tema =)



Jobba duktigt nu då ... sista timman

2010-06-13 @ 20:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0