Framtidsfunderingar

Vad sugen jag blev på att köpa ännu mer saker till hemmet nu när jag tänkt köpa soffklädsel och platt-tv :D Vill ha ett nytt soffbord (INTE glas) också och kanske ny tv-bänk. Ny lägenhet vore inte fel heller haha Nästa gång jag flyttar ska jag banne mig köpa en lägenhet :) Jag trivs så bra i Norrköping så önskar att jag fick en tillsvidareanställning här på nåt bra jobb snart. För som det känns nu så känner jag mig beredd att flytta dit jag får ett jobb inom mitt område. Hur mycket jag än trivs här så känns jobb viktigare.

Jag och Christian hade tänkt gå på bio 29 juni, dom visar alla tre twilight-filmerna på rad och man får dricka och popcorn. Såg precis mitt schema för den dan och gav klartecken men så finns det inga platser kvar brevid varandra :( Kanske ändras.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Trevligt att du trivs i stan. Jag vet hur det är, det är alltid nya saker man vill ha till lägenheten.

2010-06-09 @ 20:24:13
URL: http://kipke.bloggplatsen.se
Postat av: Marina

Skönt att höra att du trivs här :D oh jag vill med se dom... hittar du 3 platser på rad så skulle jag också vilja följa med (A)

2010-06-09 @ 21:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0