Effektiv start på veckan

Efter jobbet tog jag spårvagnen till socialkontor Väster. Hade uppföljningsmöte med "Anna" och hennes socialsekreterare. Åker aldrig spårvagn och det är jag glad för; Vilka människor! Konstiga, knäppa och alldeles.. alldeles skumma. Var lite förvirrad när jag gick av, har åkt bil dit tidigare och kände inte riktigt igen mig. Så jag irrade runt bland massa hus som såg likadana ut medan det snöade massa blötsnö i ansiktet. Tur att jag hade god tid på mig, hittade till slut.

Proppmätt nu efter godaste middagen jag gjort på länge! Kycklingwok med paprika, cashewnötter och bambuskott i en sås av lök, olja, sweet chili, soja, buljong och vitlökspuler :)




Imorgon och tre dagar framöver har jag utbildning i texttelefoni på jobbet, 8-16.30. Jag ska lära mig att förmedla samtal mellan hörselskadade och hörande. Jag läser det som den hörselskadade skriver och skriver tillbaka det som den hörande svarar. Blir skönt med lite omväxling.




Kommentarer
Postat av: KAJS VÄRLD ♥

Kul att få lära sig något nytt :)

2010-03-01 @ 19:18:53
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Mkt spännande å mer möjligheter =)



Å ja spårvagn åker man inte allt för ofta..

2010-03-01 @ 21:49:14
Postat av: Helén

Mitt namn försvann



SUCK!!!!

2010-03-01 @ 21:49:50
Postat av: Sofia

Jag tycker att det är mysigt att åka spårvagn här. På söndag är jag nog i Linköping men vi kan ta det någon gång när det passar dig

2010-03-02 @ 12:47:15
URL: http://kipke.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0