Födelsedagsmiddag

Först och främst: Tack för alla gratulationer i bloggen, på sms, på fb och i telefon :)

Jag sitter på jobbet nu och är så trött så trött. Vet inte hur jag ska orka 5 timmar till. Orkar knappt prata :P Blev lite stressigt idag efter läkaren. Trodde jag skulle vara klar snabbt men det tog lite längre tid så jag köpte lunch på McD, skyndade mig hem och åt och gav katterna mat för att sedan gå till jobbet.

Födelsedagen var perfekt! Kalle och Kajsa bjöd på jättegod mat och var gulliga, roliga och trevliga som alltid :) Det dracks champagne och rosévin och jag fick jättesöta muggar i present! Är glad att jag hittade till dom. Var lite lost ett tag när jag kom fram till stationen, visste inte vart bussen skulle gå ifrån. Men det ordnade sig och vägen imorse till tåget var mycket smidig :) Några bilder lägger jag upp ikväll om jag orkar men dom är nog ganska snarlika dom bilder som Kajsa la upp :P


Kommentarer
Postat av: KAJS VÄRLD ♥

Det var en jättetrevlig kväll. Du är en jättebra vän till oss :)



Förstår att du var trött idag, lång dag för min Camilla!

2010-03-11 @ 18:33:01
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: KAJS VÄRLD ♥

Ja, du ser kär ut :)

2010-03-11 @ 19:59:35
URL: http://kajs-world.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0