Har världens bästa nära och kära

Här har vi det så mysigt och trevligt! Vi har gått på stan idag, shoppat lite och fikat. Jag gick med mamma och pappa till konstmuseet också :) Igår åt vi god mat och hade det trevligt men alla var ganska trötta så det blev en tidig kväll. Jag sov hos älskling. Fick även min födelsedagspresent av honom. Jag är helt rörd! Vi ska åka till Paris och Disneyland :D Han är galen! Av bröderna och Isabell fick jag en rosa klocka och en orkidé och pengar av mamma och pappa. Perfekt!

Till klockan sex har jag bokat bord på en italiensk restaurang. Efter det blir det chips och godis här hemma framför melodifestivalen :)


Kommentarer
Postat av: Helén

Din pojkvän e galen ...



Å va härligt de låter me museum Va länge sen nu ..

2010-03-13 @ 17:43:54
Postat av: Sofia

Vilken underbar present. Åh, det är en riktigt mysig restaurang, tror vi har varit där 2-3 gånger.

2010-03-13 @ 18:27:17
URL: http://kipke.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa

Vilka grymt bra presenter!! Paris - OJ va underbart!

2010-03-13 @ 23:34:03
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0