Måndag...igen

Har varit hos Sofia och lämnat igen nyckeln. På vägen hem gick jag och Sofia in på Netto och handlade. Aldrig tänkt på att jag har en Netto så nära. Inte så stort utbud men bra mycket billigare än "min" ICA i stan. Tyvärr ligger inte Netto på vägen till eller från nåt därför blir det väl oftats ICA.

Börjar jobba 21.45 idag. Idiottid, men är å andra sidan ett kort pass, till 02:00.

Den här veckan kommer min älskling hem :D Tror det blir imorgon eller onsdag och han ska stanna i två veckor!


Kommentarer
Postat av: Kaj ♥

Sen har du ju Lidl några kvarter bort också. Vi handlade oftast där när vi bodde på Prästgatan... Om du går över östra promenaden och bortåt, på Lindövägen tror jag den heter? Det är ju åt helt fel håll, men billigt :)

2010-03-29 @ 14:59:33
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Det löser sig nog =)



Ska se vad ja kan sno ihop här ...

2010-03-29 @ 17:13:53
Postat av: Kaj ♥

Var det mys hos tanten? :)



Ser fram emot att träffa dig på torsdag! :) Hojta till om det är något du är sugen på annars kör vi en Camillasuprise :)

2010-03-29 @ 21:13:58
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0