Slut på vintern snart?

Då var det fredag och solen skiner! Dock är det fortfarande kallt. Men kul för de i södra Sverige som officiellt har vår :P Jobbar till 17.45 ikväll och sen inga planer. Jag ska bara byta om till myskläder, äta nån god middag och se tv :) Jobbar imorgon också men börjar 10.45 så det blir sovmorgon. Söndag däremot är jag ledig :D Välbehövlig ledighet, har varit mycket den här veckan.

Tänker på Kajsa och Kalle som flyttar till Nyköping idag! På onsdag på min födelsedag ska jag dit och hälsa på och bli firad ;)

Trevlig helg! Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: Helén

Så härligt me sovmorron å de där me mykläder lät ju inte så tokit =)

2010-03-05 @ 19:15:19
Postat av: Sofia

Hoppas du fick en mysig kväll. Marie spinner också när man inte är i närheten men Saga snarkar verkligen. Och det ganska högljutt.

2010-03-05 @ 23:30:40
URL: http://kipke.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0