Ingen bra dag

Imorgon ska jag ha mens. Det märks på mitt humör. Vill inte att det ska vara sol ute, vill inte känna press på att jag måste gå ut i den "underbara solen" och passa på när den är framme. Och inga sommarkläder har jag och likbleka ben. Jag vill faktiskt gärna ha sommar men inte just idag :P Måste boka klipptid också för mitt hår ser inte bra ut. Tur att det är lön på tisdag så man kan shoppa lite klänningar och kjolar och få ordning på håret :)

Igår var åtminstone en toppendag! Jag mötte upp Helén och barnen på stan och vi gick hem till dom och fixade fikakorg och tog med till parken :) varm ute men det regnade lite och åskade. Tur att det fanns tak att sitta under för mig och Helén. Vi drack kaffe och åt gigantiska bullar. Sen hade Helén tvättstugan så vi gick hem och fixade med det. Sen blev det en eftermiddagsdrink, mousserande vin :) God middag senare; soppa och nybakta frallor och rödvin. Lite tv-tittande på kvällen och sen provade jag spela Wii för första gången :) Svårt!

I parken


Lite slappande efter full fart i parken


Kommentarer
Postat av: Kaj ♥

Blä för såna dagar!



Ska vi köra satc på torsdag nu ändå? kolla min blogg!!

2010-05-20 @ 16:07:29
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

De båda korta blommig/randig å sen en kjol oxå =)

2010-05-20 @ 16:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0