Onsdag

Sakta men säkert vänder jag på dygnet ;) Somnade 2 i natt och vaknade 10. Drömde skumma drömmar som vanligt. Drömde att Polarn var sjuk, hon hade nåt som hette annoying disease haha Jag försökte googla på det i drömmen men fick inte till stavningen. Varmt idag med men mulet och regn i luften.

Ska umgås med Helén och barnen idag. Dom små är lediga på grund av studiedag. En tur till parken tror jag det blir och så mysmiddag ikväll. Bäst att ta med paraplyet ut för säkerhets skull tror jag. Nu hörde jag åska också.

En av nissarna på
Halvars förra sommaren :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, kan tänka mig det var så stressframkallande att inte kunna stava till det =)



Hoppas ni har en mysig dag i parken, låter inte fel!!

2010-05-19 @ 13:18:39
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Kaj ♥

Det låter som en bra dag :)

2010-05-19 @ 19:12:29
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén me nissar

Tack för idag =)

2010-05-19 @ 22:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0