Tjejkvällen

Nu har lilla Kajsa lämnat Norrköping efter mycket trevliga dagar! Filmen var självklart bra, sex and the city är ju alltid sex and the city liksom :) Shoppat har vi gjort också, både igår och idag. Jag köpte tre par skor på skopunkten, en kofta, nagellack, ögonskugga och en väska!

Rosévin och jordgubbar på balkongen innan bion

 

På väg till Harrys för middag

 

Hungrig Kajsa och Helén visar shoppingfynd

 

Christian drack cosmos med oss på Black lion efter filmen

 

 

Sen vidare till Babyl

 

Heléns amerikan Thomas var också med

 

Världens lugnaste efterfest med vår nyfunne vän Alfon

 

Jag visar vad jag lärt mig - inte mycket

 

Christian rycker in och räddar mig



Kommentarer
Postat av: Crizzy Bee Bee

Härlig kväll var det=)

2010-05-28 @ 15:31:42
Postat av: Helén

Kul va de ja =)



Å klänningen e helkonstig å supettajt

2010-05-28 @ 15:43:09
Postat av: Kaj ♥

haha fula bilder på mig :p fanns det inte snyggare?

2010-05-28 @ 19:57:06
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Lisa

Ni är så fina!

2010-05-29 @ 11:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0