1 advent

Vad det snöar! Ligger massor av snö på marken och det fortsätter vräka ner :) Mysigt tycker jag!

Var en trevlig födelsedagsfest igår. Vi var fem tjejer och en Richard :) Madde fick bland annat ett spel av oss som vi spelade under kvällen; "Hur fan visste du det?". Vin, nån drink, gurka med dip och brieost slank ner i min mage. Vid 23.30 (tror jag det var) begav vi oss mot Harrys och en lång kö. När vi hade stått i kön ett bra tag och blivit rätt kalla bestämde jag och Richard oss för att gå hem istället :P Var en riktigt trevlig kväll trots att det inte blev utgång för oss!

Jobb idag 11:45-20:15. Hade mycket hellre stannat inne och slappat hela dagen men man får ju inte alltid som man vill :)


Fler bilder dyker förhoppningsvis upp senare
(om några av dom platsar vill säga;))


Kommentarer
Postat av: Helén

haha de gör dom säkert =)



Jobba lungt

2010-11-28 @ 14:06:35
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: KAJ ♥

Låter som en kul kväll, ser fram emot fler bilder :)

2010-11-28 @ 16:24:37
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0