Dagens andra lägenhet

Lägenheten var cool så har lite att fundera på :) Nackdelen är att den ligger på första våningen och i källaren (två våningar) så ingen balkong och insyn men många var det på visningen. Länk till den för er som inte kommer ihåg vilken det är, har ju skrivit om en del lägenheter nu. Dessutom blev jag ju så nyfiken på tvåan i närheten av Helén och den visas nästa tisdag.

Efter visningen gick jag och Christian och tog en fika på Waynes. En smoothie blev det för mig :) Har precis ätit middag nu och tänkte se finalen av Biggest loser Sverige. Inte följt ett enda avsnitt men roligast är ju att se hur mycket dom gått ner och förändrats :P Kanske blir jag ännu mer motiverad att äta bättre!

Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

Blir det något klänningsköp? :)

2010-11-23 @ 09:07:05
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: KAJ ♥

Vuxet tänkt! Bra där Camilla :)



Haha, näää än har jag inte kommit ut i alla fall. Jag avvaktar och ser om det lugnar ner sig lite... Och tänker att det är ju faktiskt tanken som räknas :P

2010-11-23 @ 09:22:34
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0