En räddare i nöden

Jag har haft sån ångest över en sak. Råkade för några veckor sen ta ett pass av en kollega som hade problem med att jobba kväll just då pga att han har tre barn och en fru som också jobbar kväll då. Jag kollade på mitt schema för den här veckan och tänkte att det är ju ganska tomt (bara jobb mån och fre) så varför inte, jag kan ställa upp! Så bytet går igenom och sen slår det mig att jag tagit på mig jobb samma dag som Kajsa och Kalle kommer på besök, det vill säga nu på lördag!!! Vågade inte säga nåt till Kajsa utan hoppades på det bästa. Passet var dessutom 17.30-00, mitt i partyt ;) Jag skickade ett massmail till kollegorna på jobbet, jag frågade folk, försökte förhandla med dom som har hand om bemanningen men inget napp. Idag gick jag igenom alla dom som är lediga på lördag samt har samma "skills" (118, text och sms) som jag och skickade till var och en. Det såg mörkt ut länge MEN så får jag svar från Martin "Taget, gå in och bekräfta bara. :)" Martin Härn är min hjälte!!


Förlåt och välkomna :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ingen fara älskling :) Vi hade kunnat boka om :) Men skönt att det löste sig! ♥

2010-11-04 @ 19:37:49
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Kajsa

Snygg kille man har förresten... :P han ser lite lätt efter ut, fast ändå party :P

2010-11-04 @ 19:38:39
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Mkt =)



Imorron ska allt pusslas ihop

2010-11-04 @ 20:07:50
Postat av: helén

Hur tänkte du nu ???

2010-11-04 @ 20:20:01
Postat av: Helén

Men två gånger ???



Vet inte än men kan kolla me mamma om hon vill vara lite barnvakt =)

2010-11-04 @ 20:26:40
Postat av: Helén

Sånn parmidda då eller???



Men mat klarar ja mig utan i så fall å inget e ju klart heller så me barna

2010-11-04 @ 20:41:21
Postat av: Helén

hahahaaahahaha

2010-11-04 @ 20:55:02
Postat av: Kaj

Oj oj, det finns en ny Xider, eller Xide som de heter nu för tiden :P Med mangosmak! Köpte du sån? Annars provar vi den på Harrys!



(ehm normal kommentar 7.11 på morgonen :P)

2010-11-05 @ 07:12:08
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0