Halsont

Vaknade idag med mycket ont i halsen och det värker fortfarande. Vet inte om jag klarar jobba imorgon om det fortsätter, är ju helt beroende av min röst på jobbet. Får se hur det känns imorgon bitti helt enkelt.

Var och åt lunch med Helga idag, kinamat. Följde med henne upp på jobbet sen och vi kollade hur många som sökt tjänsten som jag vill ha ;) 44 stycken än så länge och idag är sista ansökningsdagen. Hoppas att det bara är jag som är tillräckligt kvalificerad haha Kan bli tufft det där.


En kopp te med honung blir det nu


Kommentarer
Postat av: Helén

krya på dig...

2010-11-11 @ 15:05:29
Postat av: Kaj

Rasmus är med på bilden också ;)



Krya på dig!

2010-11-11 @ 16:48:10
Postat av: solweig renner

Lilla gull krya på dig.

Honung lenar-Kramar.

2010-11-11 @ 22:23:19
Postat av: Lisa

Krya på dig, hoppas du mår bättre nu och om du inte gör det att du ligger nerbäddad och har det bra :-)



Å lycka till angående jobbet!!

Kram

2010-11-12 @ 09:39:34
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0