Hatar mardrömmar

Drömde så läskigt i natt. Drömde att Richard dog och att det var mitt fel på något sätt. Det kändes så verkligt att jag vaknade och mådde dåligt. Somnade om sen och drömde att jag åt på McD haha Hemsk tanke ;) Kajsa var med också men helt plötsligt ville hon inte äta nåt. Lite surt sa hon "jag kanske inte tycker om att äta på McDonalds" :P

Har precis betalat räkningar och såg till min förfäran att det fortfarande dras pengar för mitt gymkort!! Trodde jag hade skrivit på för ett halvår och att det tog slut då men icke (bra koll man har). Ringde dit och fick boka in en tid för att gå dit och skriva på papper att jag säger upp medlemskapet, suck. Tacka vet jag Friskis&Svettis!

Sitter och väntar på Richard nu för vi ska som sagt ge oss ut på shoppingtur idag. Vägde mig förresten imorse, trots att jag bara sagt att jag ska göra det en gång i veckan men blev så nyfiken på om min nya kost gett resultat ;) -1,5 kilo på bara 4 dagar :D Antar att det går fortast i början och det är bra för då blir jag extra peppad! Min frukost idag bestod av havregrynsgröt med äppelmos och en kopp te :)

Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

Hemskt att du dödade honom :P Mardrömmar är inte kul =/



Bra att du upptäckte det där med gymkortet! autogiro är farligt...



Shoppa lugnt! och grattis till minskningen :)

2010-11-26 @ 15:28:12
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0