Helgstädning

Vi har varit så duktiga ikväll! Städat hela lägenheten, tagit tag i berget av disk och en känsla av tillfredsställelse har i och med detta infunnit sig :) Ljusstakarna fick komma fram också, tyckte det var passande nu när vi gjort så fint här. En liten dusch på det här och sen ska vi laga middag.

En lugn kväll med andra ord. Vi var bjudna till en film/spelkväll men i samband med min förkylning har min mage krånglat, kanske en släng av magsjuka och jag känner mig inte helt bra på den fronten än. Dessutom har Richard haft lite ont i magen (vet inte om han fått samma som jag eller om det är nåt han ätit) idag och igår så vi bestämde oss för att stanna hemma.

Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

Härligt med en nystädad lägenhet!



Usch nu fick jag också ont i magen när jag läste det där sista, haha :P



Skönt med hemmakväll oavsett, och har man fixat fiint vill man vara hemma :D

2010-11-20 @ 21:09:41
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Oh städ på sida stan oxå ...



Bara snön som fattas nu då???

2010-11-20 @ 22:39:11
Postat av: Marina

Magont? Har Richard ätit pizza? Krille åt pizza i fredags och fick JÄTTE ont i magen och har faktiskt det än idag, spytt och haft kramper. Och han har stålmage och får aldrig ont i magen.

2010-11-21 @ 12:19:24
Postat av: Christian

Det verkar vara en epidemi av magsjuka nu, hoppas man slipper... Och hoppas du mår bättre snart!

2010-11-21 @ 13:52:07
URL: http://crizzybee.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så ambitiösa ni är. Jag försöker också städa men det går sådär, sätter mig vid datorn istället hela tiden.

2010-11-21 @ 14:23:49
URL: http://kipke.bloggplatsen.se
Postat av: Milla

Ja Marina, han åt faktiskt pizza häromdan och dan efter fick han ont!! Var åt Krille? Stackarn :(

2010-11-21 @ 15:39:15
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Marina

Men oj... Stackare! :/ Han mår bättre nu va? Han beställde från Norrtullsgrillen som ligger här vid oss, var beställde Richard ifrån?

2010-11-21 @ 18:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0