Inget nytt

Hemma både igår och idag då jag hostar och är hes. Men imorgon måste jag gå och jobba, antingen det eller skaffa läkarintyg. Med tanke på att jag är ledig tre dagar sen så ska jag kämpa mig till jobbet imorgon. Lyckligtvis har jag många fina runt omkring mig som bryr sig :) Malek ringde idag och undrade hur jag mådde och om han skulle komma förbi med hostmedicin. Det värmde! Missar teamkvällen på jobbet idag men det är sånt man får ta.

Man får mycket dötid när man går hemma så här så igår spanade jag in Lanvin ♥ H&M. Många jättefina klänningar där, lite dyrare då men funderar på om jag ska försöka få tag på en :)


Dessa två är mina favoriter tror jag
Den gula finns i svart också, gillar den gula
men en svart är nog mer användbar

1499:-


Kommentarer
Postat av: Kaj

Den gula var finast tycker jag! Fast som du säger är nog svart mer användbart... :) Men modellen på den gula var fin. Den vänstra var lite too much kanske?



Trist att du missar partykvällen, det kommer alltid fler tillfällen :)

2010-11-18 @ 15:55:13
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Kaj

Jaa klart du lyckas med det! :)

2010-11-18 @ 16:17:58
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Marina

Jag går inte heller på partykvällen gumman! Har världens huvudvärk idag. Men du. Gå till läkaren och kolla upp halsen om du inte kan prata fortf, så du inte har samma som jag hade (stämbandskatarr), för då sa de att jag var tvungen att vara hemma en vecka och jag fick läkarintyg. Att anstränga rösten då var det sista jag skulle göra. Krya på dig så mycket!! <3

2010-11-18 @ 16:48:47
Postat av: Milla

Marina: Nä, stackars gumman! Hoppas det ger med sig snart. Vi får ordna en egen partykväll när vi är friska :P Min röst är bättre, bara lite hes nu och hosta på kvällen så jag tror att det ska gå bra. Du hade nog mycket värre med din stämbandskatarr. Tack för omtanken ♥ Krya på dig du med!

2010-11-18 @ 17:08:12
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Marina

Vad skönt att höra att du mår bättre! November är ju den typiska månaden för förkylningar och hosta. Då ses vi kanske på jobbet imorgon då :) vi får absolut ordna en egen partykväll någon gång och ta igen det vi missade idag :)) <3

2010-11-18 @ 18:37:19
Postat av: Johan- Ditt snygga ex.

Den svarta vill jag ha så köp så kan jag låna den om inte annat...

2010-11-19 @ 22:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0