Söndag

Kände mig ju på bättringsvägen igår men imorse när jag vaknade hade jag jätteont i halsen igen. Jobbdag imorgon egentligen och ledig tisdag men kommer nog stanna hemma imorgon också så jag får två dagar till att vila på.


Men nog om det, jag har ju blivit utmanad av Kajsa att göra den här: :)


4 program jag ser:

  • Grey's Anatomy
  • Desperate Housewives
  • Gossip Girl
  • Idol

4 saker jag har gjort idag:

  • Pratat i telefon med pappa, farmor, Christian, Johan och Helén
  • Varit på ICA
  • Sovit middag
  • Pussat på Richard

4 saker jag längtar efter:

  • Jul
  • Fest 27:e november och 4:e december
  • Henry
  • Fet bonus i jan-feb ;)

4 saker på önskelistan

  • Slippa jobba i jul och fira den med familjen
  • Att jag får jobbet jag sökt
  • Köpa lägenhet
  • Hitta motivation till att äta nyttigt och träna


Jag utmanar vem som helst :)


Kommentarer
Postat av: Helén

lika bra så du blir frisk...

2010-11-15 @ 08:39:46
Postat av: Helén

tack =)

2010-11-15 @ 15:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0