Tisdag

Jag gjorde som Carro igår, tog fram duntäcket och det behövdes :) Mysigt och varmt! Idag ska jag träffa "Anna" och sen jobbar jag världens knasigaste tid, 22.45-02.45. Förhoppningsvis hinner jag träffa Richard innan :)

Horoskop: Fiskarna
Tisdagen börjar illa men kvällen blir mysig, trots att du är ganska irriterad på någon du har nära dig.


Vet inte hur mysig kvällen på jobbet kommer att bli men att jag är irriterad på någon nära stämmer for sure.  


Juste!
Fick en sån här av min Kajsa i lördags
Märke: Principessa :D



Kommentarer
Postat av: Carro

ja det var en rätt knasig tid, fast det knasigaste passet jag nånsin jobbat är 02-06 på Max, vem vill börja kl.2?

2010-11-09 @ 12:51:10
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0