Börjar veckan med läkarbesök

Har varit på vårdcentralen idag. Fick nämligen rivsår på magen av Polarn (hon låg i mitt knä, blev rädd för något, hoppade till och klorna åkte ut) för två veckor sen som inte läkt ordentligt. Det har blivit djupa sår med var och rött runt om. Läkaren konstaterade att jag fått en infektion där så jag fick ta stelkrampsspruta i skinkan :P Och så fick jag recept på antibiotika som jag ska ta i tio dagar. Ska även tvätta rent med alsolsprit (Aj!!).

Efter läkarbesöket blev det lite klädshopping ;) Handlade även mat och gick till apoteket. Om drygt en timme är det dags att tvätta. Lyckades visst fylla min lediga dag!


Min lilla bakteriehärd ♥


Kommentarer
Postat av: Kaj

Kattjäkel!! :D

Men bra att du gick till vårdcentralen :)

2010-10-25 @ 18:44:25
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Kaj

Självklart tar jag med mig :) Det hade jag redan tänkt :D

2010-10-25 @ 21:54:29
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0