Lång shoppingtur

Dagen började inte så bra, jag försov mig nämligen. Kl. 8 skulle jag och "Anna" ses utan för hm, 8.18 vaknar jag och inser att jag försovit mig. Som tur var blev hon också lite sen så jag klädde på mig i turbofart och så begav vi oss. Runt 8.30 kom vi dit och stannade ända till 10 :) Det bjöds på goda mackor och te/kaffe. Shopping blev det såklart också. Jag hittade en stickad tröja, en lång stickad väst, en leopardkofta, strumpbyxor och flätat band att ha i håret imorgon samt ett par glasögon 70's style, utan styrka :)

Efter vår shopping var det dags för mer shopping med Christian. Dock fikade vi alla tre innan (man blev inte så mätt på den lilla macka vi fick på hm ;)). Christian köpte skor, jacka, halsduk och parfym. Jag köpte också en ny parfym (min gamla är slut). Det var 20% på alla parfymer på Kicks idag lyckligtvis. Blev SJP NYC (Sarah Jessica Parker) för mig och den luktar gudomligt! "Anna" åkte hem sen och jag och Christian hängde en stund till. Kul att träffa honom då vi inte umgåtts på länge :) Innan det var dags att gå hem gick jag en sväng på bolaget också.

Ikväll blir det fredagsmys med Richard. Jag jobbar imorgon så spar festandet till imorgon efter jobbet.


Riktigt nöjd med detta köp


Kommentarer
Postat av: Tanten

Mer vin till folket = mig =)

2010-10-29 @ 21:00:07
Postat av: Helén

De där nya vi fastnat för e ju farligt ;)

2010-10-30 @ 09:28:19
Postat av: Kaj

Han var på maskerad :D

2010-10-30 @ 10:14:51
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0